De dag van Sjimmy

Sjimmy de Leeuw woont in Breda en werkt sinds 2014 bij NettStaff.

‘Als senior accountmanager heb ik veel contact met bestaande klanten, collega’s en monteurs. Om een goede relatie op te bouwen en te behouden, heb ik dagelijks contact met bestaande klanten. Zo weet ik precies wat er speelt bij de klant en kan ik hem volledig ontzorgen. Daarnaast benader ik nieuwe potentiële klanten en nieuwe monteurs én interview ik sollicitanten. En verder ben ik regelmatig te vinden op locatie, waar de monteurs aan het werk zijn. Die afwisseling maakt het werken bij NettStaff erg dynamisch.’

‘Na afronding van de hbo-opleiding Personeel en Arbeid werkte ik eerst bij een groothandel in fruitsoorten, waar ik een tijdelijk project deed rond het opnieuw waarderen van functiebeschrijvingen. Daarná werkte ik een tijdje bij een organisatie in de leidingbouw. Een paar jaar geleden benaderde NettStaff mij met de vraag of ik zin had in een overstap. Dat had ik wel: het bedrijf sluit perfect aan bij mijn afgeronde opleiding.’

‘Het leukst aan mijn werk? Toch vooral de waardering die je krijgt van de klant of medewerker op het moment dat je hen een dienst verleent. Als ik NettStaff een cijfer zou moeten geven, zou het een 9 zijn; het bedrijf investeert erg veel in zijn medewerkers en behandelt niemand als een nummer. Bovendien is NettStaff een jong, groeiend bedrijf met een duidelijk doel. Over een aantal jaar, als ik zoveel mogelijk ervaring heb opgedaan, hoop ik regiomanager te worden.’